info@milad-tech.com 09916035628

آموزش ترجمه با برنامه مترجم زیرنویس

۱. برای شروع کار باید مطمئن باشید که فایل شما فرمت '.srt' میباشد. اگر فایل زیرنویس را از اینترنت دانلود کرده اید، اکثرا فایل های زیرنویس داخل فایل زیپ هستند، پس مستقیما این فایل را انتخاب نکنید، ابتدا از فایل منیجر گوشی آن را از فایل زیپ به بیرون انتقال دهید سپس وارد اپ شده و فایل بیرون آمده را انتخاب کنید.


۲. بعد از انتخاب فایل حتما مطمئن باشید که به اینترنت وصل هستید، چون اپ مترجم زیرنویس برای ترجمه نیاز به اینترنت دارد و در صورت عدم اتصال عمل ترجمه امکان پذیر نمیباشد.


۳. دقت داشته باشید بعد از هر ترجمه به مدت 20 ثانیه توقف ایجاد شده و دوباره عمل ترجمه ادامه میابد، این عمل برای جلوگیری از مسدود شدن آی پی شما صورت میگیرد، در نتیجه برای ترجمه فایل صبوری کنید.


۴. در صورت مشاهده ترجمه نامتعارف حتما سراغ فایل اصلی که به اپ دادید بروید و متن آن را بررسی نمایید، اپ مترجم زیرنویس متن فایل اصلی را عینا ترجمه میکند.


۵. در صورت هرگونه مشکل یا طرح سوال یا نظر و انتقادی از طریق پشتیبانی که در فهرست اپ قرار دارد مستقیما با ما در ارتباط باشید.


۶. برای مشاهده فایل های ترجمه شده میتوانید از طریق فهرست اپ و قسمت 'فایل های من'  فایل های ترجمه شده را مشاهده کنید و همینطور میتوانید با رفتن به آدرس زیر فایل های خود را مستقیما از طریق فایل منیجر مدیریت کنید.

android/data/com.miladofficial.srttranslater/files/Srt Translater


در صورت داشتن هر سوالی به قسمت سوالات متدوال مراجه نمایید و اگر پاسخ مورد نیاز را نیافتید از پشتیبانی راهنمایی های لازم را دریافت کنید.


میتوانید برنامه مترجم زیرنویس را از اینجا دانلود نمایید.

لینک ویدیو کارکرد برنامه مترجم زیرنویس

0 آیتم ها
0 تومان