info@milad-tech.com 09916035628

سیستم مدیریت محتوای CRM یک برنامه مدیریت ارتباط با مشتری با ویژگی های کامل مدیریت پروژه است. این پروژه بسیاری از ابزارهای مختلف مورد نیاز شما را در یک برنامه کاربردی آسان ترکیب می کند. اینها شامل وظایف، فاکتورها، هدایت وظایف، برآوردها و موارد دیگر است.


ویژگی های CRM


ما به هر عنصر طراحی توجه کرده ایم. نتیجه نهایی چیزی است که ما معتقدیم یک برنامه بسیار کاربرپسند است. این برنامه به شما و مشتریانتان یک نقطه تماس واحد برای همکاری در پروژه ها می دهد.


مدیریت پروژه



دیگر نیازی به استفاده از چندین ابزار برای انجام کار ندارید. این نرم افزار دارای ویژگی های بسیار پیشرفته ای است که به شما کمک می کند پروژه های خود را مدیریت کنید. با بهره گیری از ویژگی الگوهای پروژه و همچنین ویژگی شبیه سازی پروژه، بیزینس خود را آسان تر کنید.


مدیریت کارها



با اطمینان از اینکه وظایف خود را به موقع انجام می دهید، کار خود را بهینه انجام دهید. از ویژگی های پیشرفته برنامه ها مانند شبیه سازی کار، تایمر وظایف، یادآوری کار و موارد بسیار دیگر استفاده کنید تا کار خود را آسان تر و کارآمدتر کنید.


ردیابی زمان



مقدار زمانی را که برای پروژه‌های خود صرف می‌کنید، پیگیری کنید، CRM با یک راه‌حل ردیابی زمان کامل ارائه می‌شود. می‌توانید تایمر خود را شروع و متوقف کنید، یا می‌توانید زمان صرف شده روی یک کار را به صورت دستی ضبط کنید. سپس می توانید به راحتی برای مدت زمان ثبت شده صورتحساب مشتریان خود را دریافت کنید.


فاکتورها و پرداخت ها



ما یک سیستم فاکتور بسیار آسان برای استفاده ایجاد کرده ایم. اکنون نیازی به استفاده از برنامه صورتحساب بخش سوم نیست. CRM شما را قادر می سازد تا فاکتورها را با گزینه های زیادی ایجاد کنید، مانند صورتحساب زمان، صورتحساب محصول، صورتحساب کار و غیره. مشتریان شما به طور خودکار فاکتور خود را از طریق ایمیل ارسال می کنند و آنها می توانند به راحتی آن را از طریق کارت اعتباری یا درگاه های بانکی پرداخت کنند.


اشتراک ها



این ویژگی به شما این امکان را می دهد که به صورت خودکار برای محصولات و خدمات خود صورتحساب مشتریان خود را دریافت کنید. می توانید چرخه صورتحساب را به صورت هفتگی، ماهانه، سالانه و غیره تنظیم کنید. سیستم به طور خودکار یک فاکتور جدید تولید می کند و کارت اعتباری مشتری شما را به طور خودکار شارژ می کند.


 تخمین ها / گفت و گوها



زمانی که مشتریان تصوری از هزینه کلی داشته باشند، تمایل بیشتری به تعهد به یک پروژه دارند. این برنامه با ابزار بسیار آسانی همراه است تا بتوانید برآوردهایی را برای مشتریان خود ایجاد کرده و به آنها ایمیل بزنید. سپس مشتریان شما می توانند تخمین های خود را به راحتی بررسی کرده و بپذیرند.


صورتحساب دوره ای



شما می توانید فاکتورهای تکراری روزانه، هفتگی، ماهانه یا حتی سالانه ایجاد کنید. سیستم به طور خودکار یک فاکتور جدید ایجاد می کند و آن را برای مشتری شما ایمیل می کند.


سرنخ ها و فرصت ها



فرصت های خود را ردیابی کنید و سرنخ های خود را به مشتریانی که پول پرداخت می کنند پرورش دهید. با استفاده از فرم ساز بسیار پیشرفته ما می توانید به راحتی سرنخ های جدید را جذب کنید. سپس می توانید فرم های جذب سرنخ خود را در هر وب سایتی جاسازی کنید.


دانش محور



با ارائه دسترسی مشتریان به اطلاعات سلف سرویس و منابع کمکی، زمان پشتیبانی مشتری خود را کاهش دهید. حتی می‌توانید با استفاده از ویژگی گالری ویدیو در پایگاه دانش، یک پایگاه دانش ویدیویی ایجاد کنید.

سیستم مدیریت محتوای CRM

نام مشتری
: میلاد مصطفایی
سرویس
: برنامه نویسی لاراول
تاریخ شروع
: May 07, 2020
تاریخ پایان
: Nov 26, 2020
وضعیت
: تکمیل شده
0 آیتم ها
0 تومان