info@milad-tech.com 09916035628

آموزش تبدیل pdf به word

برای تبدیل فایل pdf به word ابتدا اپلیکیشن تبدیل pdf به word را دانلود کنید سپس نصب کنید.

به یاد داشته باشید برای باز کردن اپ و استفاده از آن نیازمند اتصال به اینترنت هستید، بعد از نصب برنامه را باز کنید،برنامه از شما شماره موبایل و رمزعبور میخواهد اگر بار اول از برنامه استفاده میکنید با اطلاعات وارد شده ثبت نام میکنید و اگر از قبل استفاده کردید با وارد کردن شماره موبایل و رمزی که از قبل وارد کردید وارد اپ می شوید.


  1.  در صفحه اصلی اپ دکمه انتخاب فایل را بزنید و فایل pdf را انتخاب نمایید. توجه کنید اپ به فرمت فایل حساس است و فقط فایل با فرمت pdf را قبول میکند. توجه داشته باشید که حجم فایل بیش از ۵ مگابایت نباشد به دلیل استفاده زیاد کاربران و اینترنت سرعت پایین باعث می شود عملیات لغو شود.
  2. سپس از قسمت نوع فایل یکی از فرمت هایی که میخواهید فایل pdf شما به آن تبدیل شود را انتخاب کنید، اگر میخواهید به word تبدیل کنید فرمت doc یا docx را انتخاب نمایید. اگر میخواهید به کتاب الکترنیکی تبدیل کنید فرمت epub را انتخاب کنید.
  3. بعد از انتخاب نوع فرمت تبدیل دکمه تبدیل فایل را بزنید تا عملیات آغاز گردد. توجه داشته باشید که بعد از زدن دکمه فایل انتخابی شما به سمت سرور ارسال و آپلود می شود و بعد از آپلود عملیات تبدیل سمت سرور انجام میگیرد و فایل تبدیل شده به صورت خودکار دانلود میشود. در نتیجه این پروسه بستگی به حجم فایل شما دارد پس نسبت به حجم فایل خود صبوری کنید.
  4. بعد از تبدیل فایل و دانلود خودکار فایل تبدیل شده در منوی اپ در قسمت (فایل های تبدیل شده من) قرار میگیرد و می توانید از این قسمت فایل های تبدیل شده خود را مدیریت کنید.


در صورت داشتن هر سوالی به قسمت سوالات متدوال مراجه نمایید و اگر پاسخ مورد نیاز را نیافتید از پشتیبانی راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

0 آیتم ها
0 تومان