info@milad-tech.com 09916035628

Real3D Flipbook فایل‌های PDF یا تصاویر شما را به‌عنوان فلیپ‌بوک‌های سه بعدی فوق‌العاده واقعی در داخل وب‌سایت شما نمایش می‌دهد. بدون نیاز به فلش، 100% HTML5. آسان برای استفاده.

رابط کاربری قابل تنظیم، فلیپ بوک های قابل تنظیم و...

کاملاً ریسپانسیو، بهینه شده برای موبایل.

نمایش تک صفحه ای،

دیپ لینکینگ، صفحات تعاملی،

جستجوی متن PDF،

لینک های پی دی اف،

کتاب ها و صفحات نامحدود،

لایت باکس و موارد دیگر


مجلات، کاتالوگ ها، بروشورها و کتاب های سه بعدی واقع گرایانه شگفت انگیز ایجاد کنید


Real3D Flipbook اسناد شما را به فلیپ بوک های سه بعدی فوق العاده واقعی با انیمیشن های برگردان صفحه، نورها و سایه ها تبدیل می کند. استفاده آسان و کاملاً قابل تنظیم بدون نیاز به فلش، 100% HTML5. بدون استفاده از سمت سرور، همه چیز در زمان اجرا انجام می شود، شما فقط آدرس فایل pdf یا تصاویر را تنظیم کنید. از محتوای HTML پویا در صفحات پشتیبانی می کند، ویدیو، متن، تصویر، لینک، iframe در یوتیوب اضافه می کند و با CSS به آن استایل می دهد. فلیپ بوک پی دی اف از پیوندهای داخلی و خارجی و جستجوی متن با برجسته کردن کلمه کلیدی پشتیبانی می کند. دارای حالت‌های نمایش چندگانه است: حالت WebGL واقعی، حالت سه‌بعدی و دو بعدی سریع (فقط CSS) و حالت سوایپ با جابجایی صفحه افقی. شما می توانید حالت نمایش متفاوتی را برای موبایل و دسکتاپ انتخاب کنید.فلیپ بوک بهترین تجربه خواندن را در همه سیستم عامل ها و دستگاه ها ارائه می دهد.


Flipbook سه بعدی واقعی



Real3D Flipbook از WebGL برای ایجاد فلیپ بوک های سه بعدی فوق العاده واقع گرایانه با خم شدن صفحه، صفحات براق، نورها و سایه ها استفاده می کند.



فلیپ بوک سه بعدی و دو بعدی



فلیپ بوک بسیار سریع و سبک وزن ساخته شده با CSS3، بدون استفاده از WebGL. اگر اولویت شما بارگذاری سریع صفحه و عملکرد بالا است، CSS flipbook بهترین گزینه است.


کشیدن کتاب



حالت کشیدن با لمس کردن را می توان فقط در تلفن همراه یا به عنوان نمایشگر پیش فرض استفاده کرد. حالت سوایپ اسناد را به جای چرخاندن با کشیدن انگشت به صورت افقی نمایش می دهد که در دستگاه های تلفن همراه طبیعی تر است. حالت سوایپ اندازه و جهت صفحه را برای نمایش طرح بندی تک صفحه یا دو صفحه تشخیص می دهد.


UI را سفارشی کنید


Real3D Flipbook کاملاً در هر موضوعی مناسب است زیرا می توانید رابط کاربری را کاملاً سفارشی کنید. می‌توانید رنگ‌های منو، رنگ دکمه‌ها، شکل، اندازه، حاشیه، سایه‌ها را تغییر دهید و دکمه‌هایی را که نیاز ندارید پنهان کنید. هر دکمه منو را می توان در سمت چپ، راست یا مرکز، بالا یا پایین قرار داد. نوارهای منوی بالا و پایین می توانند تمام عرض، وسط یا شفاف باشند. دکمه های نوار منوی شفاف می توانند طراحی متفاوتی نسبت به دکمه های معمولی داشته باشند. ترتیب دکمه ها قابل تنظیم است. از بین 3 پوسته از پیش تعریف شده و 4 طرح‌بندی رابط کاربری از پیش تعریف‌شده انتخاب کنید. بین مجموعه نمادهای Font Awesome و Material یکی را انتخاب کنید. از گزینه های UI پیشرفته برای سفارشی کردن بیشتر همه چیز استفاده کنید.


Flipbook های قابل تنظیم

با سفارشی کردن هر چیزی از سرعت ورق زدن صفحه، صدای ورق زدن صفحه، ضخامت کاغذ، زاویه دوربین، نورها، درخشندگی صفحه، فلزی بودن صفحه، سطوح زوم بسیار بیشتر، فلیپ بوکی را ایجاد کنید که کاملاً متناسب با محتوای

شما باشد.


بهینه شده برای موبایل


فلیپ بوک Real3D روی همه پلتفرم ها - دسکتاپ و موبایل به خوبی کار می کند. حالت پیش‌فرض WebGL، انیمیشن‌های برگردان صفحه سه بعدی واقع گرایانه با خم شدن صفحه، نورها و سایه‌ها را ارائه می‌دهد. این حالت در مرورگرهای دسکتاپ پشتیبانی می شود. حالت جایگزین CSS3D وجود دارد که فقط از انیمیشن های CSS3 استفاده می کند. همچنین حالت تک صفحه وجود دارد که می تواند به عنوان پیش فرض استفاده شود یا فقط در دستگاه های تلفن همراه قابل استفاده است.


حالت لایت باکس، حالت ریسپانسیو، حالت تمام صفحه


با حالت لایت باکس می توانید یک لینک متنی یا یک پیوند تصویری را در هر نقطه از سایت خود قرار دهید و با کلیک بر روی یک پیوند، فلیپ بوک در لایت باکس باز می شود. به این ترتیب می توانید چندین کتاب / مجله / بروشور در یک صفحه داشته باشید.


حالت ریسپانسیو یک فلیپ بوک را با اندازه اختیاری ایجاد می کند که می تواند در هر جایی در داخل صفحه یا پست قرار گیرد.


با حالت تمام صفحه، فلیپ بوک کل صفحه را پوشش می دهد


نمایش محتوای PDF با Real3D Flipbook

نام مشتری
: میلاد مصطفایی
سرویس
: جاوا اسکریپت و جی کوئری
تاریخ شروع
: Jun 01, 2021
تاریخ پایان
: Aug 05, 2021
وضعیت
: تکمیل شده
0 آیتم ها
0 تومان