info@milad-tech.com 09916035628

برنامه نویسان وب معمولا بسیار نادر است که برنامه ای را از صفر بنویسند زیرا فریم ورک های آماده و بسیاری هستند که تمامی قابلیت های مورد نظر برنامه نویس و کاربران را دارند، برنامه نویسان نیز برای صرفه جویی در وقت و هزینه کاربران معمولا از بهترین فریم ورک های آماده استفاده می کنند.


فریم ورک های بسیاری برای PHP در دسترس برنامه نویسان قرار دارد که مهم ترین و کاربردی ترین آن ها لاراول می باشد که با بیش از ۵۱۰۰۰ ستاره در Github قرار دارد.


دلایل بسیاری برای استفاده از این فریم ورک قدرتمند وجود دارد که برخی از آن ها شامل: متن باز بودن، دارای یک موتور بسیار سریع و همچنین گسترده ترین مستند سازی را در بین فریم ورک ها دارا است و می تواند به صورت کاملا حرفه ای کلیه عملیات های مشترک در یک وب سایت که شامل authentication ،routing ،session management یا caching می شود را به‌ انجام برساند.


لاراول به راحتی با سیستم های ایمیلی ارتباط برقرار می کند و به منظور نهایت استفاده از قابلیت های PHP مرتبا خود را آپدیت می کند. همچنین یکی دیگر از ویژگی های لاراول این است که کد بسیار امنی دارد و از برنامه های تحت وب در برابر هر گونه خطرات امنیتی محافظت می کند.

0 آیتم ها
0 تومان